sobota, 2 kwietnia 2011

Kampania bohater

Wraz z rozkazem komendanta hufca, zaczęliśmy starać się o imię dla gromady. Jeśli wszystko się uda, będziemy się nazywać 16 GZ Z Krainy Czarów im. Szalonego Kapelusznika

Zadania do wykonania:
1.   Zapoznamy się z osobą kapelusznika.
2.   Nawiążemy korespondencję listowną z Kapelusznikiem. 
3.   Przejdziemy tajemniczym przejściem do Krainy Czarów.
4.   Odbierzemy tajemniczy szyfr od Kapelusznika.
5.   Dostaniemy od Kapelusznika pieczątkę. 
6.   Pomożemy odbić Krainę Czarów z rąk złej Królowej Kier. 
7.   Urządzimy herbatkę.
8.   Zorganizujemy urodziny Kapelusznikowi. 
9.   Otrzymamy od Kapelusznika totem gromady.


                                           Szalony Kapelusznik :) 


Mam nadzieję, że uda nam się zrealizować nasz cel! ;D


Czuj!
pion. Maja xD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz