czwartek, 27 stycznia 2011

Zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany :)

Otóż:


po pierwsze:
Zbiórka z dnia 02.02.2011 roku jest przeniesiona na jutro, czyli 28.01.2011 roku. Czyli: spotykamy się jutro (piątek) o godzinie 15.45 pod szkołą w Nowej Wsi. Na zbiórce będzie gość - dh. Asia - ta, co się tak ładnie uśmiecha :).  Zbiórki dnia 02.02.2011 roku nie będzie!


po drugie:
tamtararan! 
Jedziemy na Festiwal Piosenki Harcerskiej!  

Próba piosenek jest 28.02.2011 roku o godzinie 15.45 (tak, tak, na zbiórce). Festiwal odbędzie się 29.02.2011 roku, w godzinach od 15.30 do 18.30 w Domu Kultury w Kętach w sali kameralnej. Bardzo Was proszę, bądźcie już o 15.00 w Domu Kultury - zrobimy sobie drugą, i ostatnią próbę. Koszt 5 złotych- płatne przy wejściu (płacicie tylko wy, rodzice i inne osoby nie). Weźcie na Festiwal zgody! Ubieramy się w mundurki. Kto ma w domu jakiś instrument (grzechotka, bębenek, tamburyno itp.) przynosi to na zbiórkę w piątek.  

Możecie wziąć ze sobą rodziców, rodzeństwo, babcię, dziadka, przyjaciół - kogo chcecie :)

Dodatkowe informacje pod numerem telefonu: 508134158.



po trzecie:

Zlot DMB kosztuje 20 złotych, nie 15. Zgłoszenia do 01.02.2011 roku (wtorek). Jeśli się zgłaszacie, tego samego dnia przynosicie mi kasę i Wasze dane (data urodzenia, miejsce urodzenia, pesel, adres, telefon kontaktowy).  Możecie przynosić nawet do mojego domu (a nawet musicie!).


po czawrte:

Piosenki na Festiwal to "Śpiewogranie" oraz nowa, ale znana Wam piosenka "Krajka".
Tekst "Śpiewogrania" znajdziecie w poprzednich notkach, a krajki Wam zamieszczę tutaj.

1. Chorałem dzwonków dzień rozkwita
Jeszcze od rosy rzęsy mokre
We mgle turkocze pierwsza bryka
Słońce wyrusza na włóczęgę.

2. Drogą pylistą, drogą polną
Jak kolorowa panny krajka
Słońce się wznosi nad stodołą
Będziemy tańczyć walca

Ref. A ja mam swoją gitarę
Spodnie wytarte i buty stare
Wiatry niosą mnie daleko

3. Zmoknięte świerszcze stroją skrzypce
Żuraw się wsparł o cembrowinę
Wiele nanosi wody jeszcze
Wielu się ludzi z niej napije

2. Drogą pylistą, drogą polną...

Ref. A ja mam swoją gitarę ...

______________________________________


Na zbiórce w piątek liczę na 100% frekwencję! Każdy uczestnik Festiwalu otrzyma niespodziankę, ode mnie :) Myślę, że przyjdziecie, choćby dlatego, iż będzie dh. Asia ;D


dh. Maja Pawińska




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz