środa, 26 stycznia 2011

Ogólnie

Z przyczyn wyjaśnionych, piątkowa zbiórka jest odwołana! Bardzo mi przykro, ale na prawdę nie dam rady jej zorganizować.

Na Festiwal Piosenki Harcerskiej nie jedziemy, z przyczyn niewyjaśnionych. Jeśli chcecie, możecie przyjść na Festiwal z rodzicami jako widzowie, i popatrzeć, jak to wszystko wygląda. Festiwal odbędzie się dnia 29.01 o godznie 15.30 w Domu Kultury w Kętach w sali kameralnej.

Kto ma dać jeszcze za składki styczniowe (5zł), daje je w szkole dh. Nikoli. Potem ona przekaże je mi, a ja dh. Fi :) Czy ktoś nie wie, czy dał za składki? Wtedy pisze na moje gg: 6030974, lub wysyła mi sms: 508134158, lub pisze na e-mail: smerfetka565@gmail.com a ja Wam powiem, czy już dałeś/aś.

Kolejne zadania na gwiazdki da Wam dh. Fi na kolejną zbiórkę. I tamte powinniście mieć już skończone! ;D

Piszcie na moje gg, komórkę lub e-mail, kto może przychodzić na zbiórki w czasie ferii, bo jeśli Was będzie malutko, to nie opłaca mi się robić zbiórek.


dh. Maja Pawińska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz