czwartek, 6 stycznia 2011

Festiwal Piosenki Harcerskiej!

Festiwal Piosenki Harcerskiej odbędzie się 29 stycznia, o godzinie 15:30 w Domu Kultury w Kętach. Jednak, musimy zapłacić od każdej osoby 5 złotych. Będziemy śpiewać dwie piosenki, jedną wylosowaną podajże "Wieczorne śpiewogranie" a drugą o tematyce turystycznej "Niebieskie połoniny" :)
_____________________________________________

TEKST PIOSENKI "NIEBIESKIE POŁONINY"

Gdy nie zostanie po mnie nic             
Oprócz pożółkłych fotografii              
Błękitny nie przywita świt                   
W miejscu, co nie ma go na mapie     

A kiedy sypną na mnie piach
Gdy mnie okują cztery deski
To pójdę tam, gdzie wiedzie szlak
Na połoniny na niebieskie

Powiedzie mnie błękitny wóz
Ciągnięty przez błękitne konie
Przez świat błękitny będzie wiózł
Aż zaniebieszczy w dali błonie
Od zmartwień wolny i od trosk
Pójdę wygrzewać się na trawie
A czasem, gdy mi przyjdzie chęć
Z góry na ziemię się pogapię

Popatrzę jak wśród smukłych malw
Wiatr w przedwieczornej ciszy kona
Trochę mi tylko będzie żal
Że trawa u was tak zielona

Tutaj macie jeszcze link do wrzuty, gdzie możecie odsłuchać sobie tą piosenkę:
____________________________________________


TEKST PIOSENKI "WIECZORNE ŚPIEWOGRANIE"

Kiedy cisza świat zaległa
Bóg rozpostarł tren ciemności
I gdy gwiazdy w noc wybiegły
szukać źródła swej światłości

Śpiewam do was i do nieba,
Że przyjaźni mi potrzeba
Płomiennego ogniobrania
Rąk przyjaciół i kochania i kochania

Kiedy wieczór nas połączy
Z rąk do serca mkną iskierki
I gdy oczy są wpatrzone
W płomień szczęścia i podzięki

Kiedy przyjaźń w nas rozkwita
Czas zatrzymał się zwabiony
I gdy rozstać się nie chcemy
Świat jest w duszach uniesiony

Tutaj macie jeszcze link do wrzuty, gdzie możecie odsłuchać sobie tą piosenkę:
                                                                                    

                                                                                            dh. Maja Pawińska


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz